Saturday, November 16, 2013

Alhamdulillah..

Result upsr 2013 da keluar.. anak2 6P ku terus berjaya di mata dan di hatiku..tahniah semua..

*darshni*livinia*lashini*fang*athirah*risma*rabiatul*syakiera*suhaidah*eizah*khairunnisa*aqilah...

4 subjek teras score 100%..cuma fang sorang tersangkut kat bm pemahaman. Xpe la..nk wat camna..but iknow u hd try your best kan fang..

Macam kata gb..6p juga sangat penting dlm result upsr.. so uollz dah success dgn membuktikan nya ari ni.... tq x menghampakan saya!.. kenangan y plg indah bersama korang..(sy da ckp kan!! Kita mesti bolehnye lah!!)




Anak2 y bersama ak selama 2 tahun..

Our journey together;
Bermula hari pertama darjah 5..ak da buli mereka dengan homework y menimbun2.. lps tu mereka terpaksa tahan telinga sbb ak dok menjerit2 + rotan sikit2... lps tu kne stay back setiap hari jumaat.. x abis lg..cuti sek pon ak seret mereka ke kelas tambahan..
Alhamdulillah..masuk tahun6 hanya beberapa orang y masih lemah.. pagi2 da kena masuk library buat xcercise.. dalam kelas dengar cikgu mengamuk +kengkadang membebel2.. tp itulah hari2 saya da anak2... terima kasih sebab sudi menjadi kenangan terindah bersama saya..



Kepada cikgu2 lain y mengajar anak2 saya..terima kasih sangat bagi pihak anak2.. selama mana kamu sanggup bergadai masa untuk mereka selama Itulah ucapan terima kasih saya untuk kalian.. terima kasih kerana sentiasa yakin akan kebolehan anak2 ini.. terima kasih jua kerana sama2 berusaha menjadikan anak2 ini berjaya..

With love 6 Putih 2013 ...










No comments: