Friday, March 9, 2012

wheee...new baby

ok..bukan anak sendiri yang wuek-wuek tu..dan  bukan juga si anak balong-belom lahir lagi ok... 

last week turun mines jenjalan...tetiba tergerak hati nak beli samsung tab ni. terus2 masuk kedai dan tergoda ngan salesman tu (sila jangan salah sangka. budak tu sangat pandai promote barang)..terus je setuju kata nak satu. 

so tanpa sebarang niat amek ko..sekarang sudah sangat rajin main games. main tembak-tembak pulak tu..haha..si alang la pandai nau download now da addict ngan games ni..huhu...


aku amik yang black color. sebab x mo jadi macam cik lappy..warna da makin kekuning-kuningan la..
tapi cik lappy tetap dihati...


beli  sampul skali..kasik terjaga sikit...kang bercalau balau pulak..kat kedai tu ada warna hijau dan pink saja..so semestinya aku rembat pink la kan..


ini lah pojaan hati ku...

aku x buat bende ni hp tau..xde la orang-orang tengok pelik kat aku bila aku letak bende alah ni kat telinga..n skang memang xde sim kad la wat masa ni dalam die.. ingat-ingat nak g carik satu la..tp nak masukkan simkad internet mobile la.. leh layan internet dimana saja... x tau mane satu yang bagus...digi? celcom? maxis? yes?...

now nak say THANK YOU sangat-sangat kat my MAMA and my ABAH... luv u both la!..hehe

No comments: