Monday, February 20, 2012

saya paling benci bile dapat keje last minit. mane taknyer kan.. x dapat nak plan baik2..last-last nanti diri sendiri gak yang susah.

macam last week, da penat untuk 2 hari kene bertugas dari pagi ke petang tok kejohanan gimrama..aleh2 dapat call petang tu jugak nak-nak time tengah duty lagi tu..leh pulak suh aku g daftar kursus hakim kawad kaki.. ok fine aku memang x kesah kene antar ke sana-kesini bila-bila. (bak kata abah: ko memang suke kan!!)..tapi bila, cara dan waktu tak kena memang hangin la kan badan ni..

sesiapa pon tak peduli. x leh nak tolak ansur langsung... cara approach pon sangat menyakitkan hati. main paksa gitew jer.. aku memang sangat ok. tapi bila die cakap memang aku wajib g sebab aku belom ada anak memang totally aku x suke.. pe mentang2 aku lom kawen..ape senang nau ko suh2 kan aku yer??

malu pulak aku bila teringat masa tu...aku ni jenis pompuan brutal tapi dalam hati ada taman ok!..so sangat sensitip.. pulak dah time tu cikgu 2 laki dok sebut itu-ini depan aku... terus2 melalak depan dieorg time tu..haha...sengal gile cikgu2 laki time tu..nak2 si sopi..siot jer tau!..

tapi memang best gile g kursus tu.. walaupon memang giler kentang tak reti berkawad!.. mujur ni kursus hakim kawad..so syarat nyer hakim perlu tau step2 n x perlu la mahir macam budak2 y nak masuk pertandingan pon x pe.. n yang paling besh jumpa clik yang sangat besh...

1st time jumpe member yang sangat2 masyuk sekepala.. wlpon si Ana muda 2 tahun daripada aku..tapi kami banyak persamaan..siap aku offer die jadik adik ipar gitew..haha...


ni la bakal adik ipar yang x jadik.. haha...


time penghakiman kawad berlangsung..sebab kan saya xde uniform lengkap..so itu aje la..

oooye..ari ahad g jumpe datin rosmah...sebab ada program pandu puteri turun padang.. since da dekat benau ngan area rumah..aku pon g jengok la kejap..




No comments: