Saturday, October 12, 2019

Kau sakiti hati aku

aku tau xmudah utk aku tuliskan kat sni
Tapi aku nak tulis jugak sebab aku nk kau tau& biar semua orang tau.. 
Sekiranya terjadi lagi.. dan ko harus tau itulah kali terakhir kau dan aku
Fullstop!!! Ini surat yang terakhir untuk ko.. 

Aku serahkan jiwa & raga sepenuhnya untuk ko dari awal perkenalan hingga ke hari ini
Mudahnya ko memperbodoh2 kan aku. Depan aku ko tatang dengan sayang, ko limpahkan  dengan kata2 manis, ko berikan semua kemahuanku.. semua terlihat indah saat ko kata ko sayang & cinta

Dan aku xtau.. adakah itu semua lakonan atau apa..kenapa ko tergamak buat semua ini..  masih teringat semua janji manis, kata2 & perbuatanmu y sempurna.. tapi dibelakangku??? Ketika bersama ku ko buat smua2 ini.. kenapa ko jahat sangat!!!

Aku tak kuat.. dan ko tau itu.. 

Memang aku sayang ko sangat2.. sebab tu aku boleh terima ko ketika ini. Aku harap ko berubah..ingat TUHAN.. jadilah IMAM untuk aku.. bimbing lah aku.. jadikan aku isteri solehah, ibu y sempurna untuk keluarga kita. 

Tidak mudah aku lupakan kisah ini. Masih terbayang2 semua2 ini.. tiap kali terlintas memori pahit ni,  aku memikirkan adalah aku layak beri kemaafan ni untuk ko. Adalah ko akan berubah? Adakah aku akan diperbodoh2 kan lagi.. jika semudah ini aku dapat memaafkan.. entahla.. 

Salahkah aku yang hanya inginkan suami ku kembali?? Tolonglah. Pertahankan cinta kita. Berikan aku kekuatan. Berjanji dan xkan pernah ko ulangi.. 

Maaf jika selepas ini aku akan banyak menyakiti hatimu. Aku xmau kisah ni berlaku lagi. Aku xkuat untuk memaafkan & melupakan sepenuhnya kisah ini. Semua y aku lakukan sekarang adalah untuk hubungan  kita. Maaf sekiranya semua tingkah laku ku menjadi seorang yang amat curiga & syakwasangka.. 

Tolong jangan ulangi.. aku ulang.. jangan pernah terpikir untuk ulangi.. 

Dan sekiranya.. jika memang ko xnak bersama ku lagi ketika suatu hari nanti.. tolong bagitau aku depan2.. xperlu ko sakitkan aku seperti ini.. 

Aku xtau berapa lama kita mampu bertahan.. tahun pertama dah begini nasibku.. impianku musnah kerana aku terlalu mempercai.. cakaplah dimana kekurangan ku, di mana perlu ku betulkan.. kat mana y ko nak aku xmampu nak bagi?? Xbahagia???Tolong lah bagi tau aku.. 

Kenapa ko buat aku macam ni???

Kenapa layan aku macam ni???

Maaf aku bukan isteri yang terbaik untuk kau. 



No comments: