Thursday, November 24, 2011

Aku Bukan Tomboy...


ok entry ni bukan nak review pasal citer ni yang sekarang tengah tayang kat panggung ok..  tak berkesempatan nak p tengok...tapi rasenye kalau x p tengok pon x pe kot rasenye..tggu citer ni keluar kat tv pon ok...gosip buzzz( katenyer filem ni x bape nak mencecah sangat... so??maksudnya??)



tadi lepak tengok blog artis (nana).die punye rambut baru yang sangat pendek itu sangat stylo giler... memang before ni suke tengok die nye style..ranggi tetap feminin okey..before ni die p kerinting kan rambut die..tapi that time ak memang x bape nak suke sangat....nampak macam "mak=mak"..tapi xpe la kan..rambut die..suke hati die la..thank god x smpai 1 minggu die dah tukat style lain...sekarang saya suka..sila lepak kat belog die kalau nak tengok rambut baru die..da x rupe "mak=mak" langsung!!!!...terlupe plak kejap die tu da jadik mak "althea"..




ape maksud tomboy?? sila bukak wikipedia anda sendiri...


tak de la mane-mane laki penah panggil ak tomboy ke ape ker..tapi perwatakan ak ni je kengkadang nampak ganaz...maybe sebab ada adek-beradik 5 org lelaki jer..n i likes to wear jeans + tshirt...tapi xde la gupe laki pon...paling penting i x de la kasar mana pon...

here the list for the reason i'm not tomboy ok...

i tak de la ramai nau kawan-kawan laki pon..so totally memang ramai giler kawan bff perempuan yang lady-ladies gitew..boleh jer masuk semua topik..cume kureng terjebak tok sesi make-up2 saja..


suker jer tang wat koleksi heels..nak-nak kasik i tumit yang tajam n make sure halus..la-la ni baru start kumpul wedges...


da ada koleksi baju-baju ala-ala mak-mak datin yang manik2 tu...baju kurung moden la..baju kurung ape tah lagi ..memang sesuai untuk profesion kerja saya...o yer..saya tengah gila kumpol shawls..lepas ni  nak try kumpol mini skirt x pon dress....wohaa..


i suka menjahit( jahit baju y koyak aja..kalau jahit baju full ker..manik ker..not me!!!), memasak( spageti, tomyam n mee meggi ala-ala yang senang dan sesuai dengan tekak sendiri....yang lelain tu tengok mood), membasuh (kereta,pinggan,baju n semua yang memang hak milik i sendiri..orang lain punyer...x kose aku!!!)...see...semua pompuan nyer habit ok!!...


so sila jangan pandang i sebelah mata ok..terima lah saya seadanya...saya adalah saya...

No comments: