Friday, May 1, 2015

Alhamdulillah APC 2014

Syukur.. dan terima kasih..

Mungkin ad sesetengah org pelik n x setuju dgn anugerah ni tok ak.. well.. xpe la kan..

Alhamdulillah  setelah 5 tahun berkhidmat.. syukur ya amat kepada ilahi..

Sangat berterima kasih pada mama abah n ahli2 keluarga.. sebab mereka lah sy masih kuat terus utk jd guru.. sejujurnya abah la y banyak beri kata peransang.. abh juga la sanggup berkorban.. hal2 sek mana manis mana pahit semua ak akan share ngan abah mama.. wpon sumtime abah x bp sokong tindakan y ak buat.. tp dr sudut lain mmg itu la y patut ak amik. Adek2 slalu mengeluh kata ak sgt2 buzy ngan sek. X mcm cikgu lain pon.. bila ak keluh kesah.. mereka kata ak y slah sbb nak pilih gak tok jd cikgu y sibuk tu.. knp x nak jd mcm cikgu lain?? huhu.. akak ko mn la boleh dok diam kan.. semua da tahu dah.. ap2 rancangan kene plan baik x kaco keje kakngah die ni..

Tok anak2 murid.. tq sgt.. sbb korg la sy cuba tok jd cikgu y plg hebat. Semoga ilmu y diberi dpt dimanfaat tok selama2 nya. Wpon bahasa or perangai cikgu ko ni mcm singa or mak tiri.. tp sy harap awk2 smua tahu.. sy syg kat korang smua..muah

Tok kawan2 rapat.. terima kasih ats tunjuk ajar.. terima kasih ats masa y diberikan.. terima kasih kerana mahu menjadi sahabat saya.. kerana kamu saya berjaya!!..

Kepada makcik2 tq jgk.. sebab makcik2 riso kan jodoh saya.. maka saya telah berjaya menyembunyikan hal itu dengan mem'buzy' kan dgn keje2 sekolah saya ni..hehee...

Insyallah  ini bukan penamat tok sy berhenti utk jd cmerlang.. next target mahu jd guru cemerlang plak.. doakan sy ok!!.

No comments: