Wednesday, April 9, 2014

Kursus??

Wut?? Kene g kursus??



Da sebati da.. anta je la.. ak pon..iye je la..



Baru tibe rumah kol 5.10.. bkn ad meeting.bukan ad training robot. Arini dok pulun tanda paper exam 4 klas.. done!! Cume 4 org blom buat sbb ari ni x dtg.. cet!!



Berpeluh2 dok target nk siapkan ari ni jugak!. Yeah..done!!



Mls nak wak lik sbb da sah2 mlm kang blh wat keje mendaftarkan nama tok frog..xpon keje lain2.. huhu..



Keje mana penah stop. Nak stop kene g kursus. Tu pon bergelek bawak keje y blh dibawak konon2 sempat buat. Tp nan ado!



Berbalik kesah arini..

Tgh drive..Si member office call tanya ad dpt surat g kursus tok minggu ni x? Jwpn aku? Xde la. Y ada g taklimat ict tok esok ptg ye.



Katanya ad surat suh ak g. Ok fine!! Sila beri surat tu esok.. pape2 hal discuss esok aja.



Ttbe si mr g tu call.. perh.. beradab sopan tanya boleh x I letak nama u.. gara2 aritu penah tgk drama air mata aku.. sbb nye dulu tu die main bantai aje isi nama ak.. agaknye takut tgk drama mata air aku berulang. Maka dengan berhati2nya die tanya. Hehe..



Kan best cam tu?? Adab.



Sbb xde hal lain. Ye la xyah nk jaga laki n anak hujung minggu. Aku kan free memanjang.. so mls nak pikir panjang2 aku pon setuju..



Mari2 jom berkursus tok apa??..akuxtau.mls nak tanya2.esok tgk surat tu sendiri.. y aku tau kene g sendiri dr ahad- selasa.. hujung minggu ni. Sabtu ada bengkel robot.jumaat org hongkong mau dtg..khamis meeting kat pkg.. Amik ko!! Deret2 minggu ni..



Lala...mari positifkan diri..



N latest news..kat wassap. Gpk nk anta nama aku ke kursus blue ocean katanya.. haha.. ye la.. bln 5 nyer cuti suda d booking.. bl nk wat majlis ni?? Tettt..


No comments: