Wednesday, August 29, 2012

kene sound siot...

perh.x memasal kene sound ini malam...

ikot abah ngan mama keluar malam ni.. ingat nak g klinik pastu leh singgah rumah echu n mak usu amik novel.. 

so bila tiba kat klinik dr. J..ramai pulak orang..mama je masuk bg ic abah kat kaunter..so ak dok la lepak kat pangkin luar main game dlm tab ak tu.. syok giler!..si eman dok seblah membebel kate aku x pandai main la.. 

ttbe tengok ad lg 1 kete tibe.. nampak muka perempuan tu macam ak kenal..bile ingat2...o tu x warden ak dulu.. ok fine!..ak x tegur pon..wat dek je la main tab tu..so ala2 da makin susut orang ramai aku pon masuk la dlm klinik dr J.. duduk kat sofa sambung main games lagi.. ada la 1-2 budak anak org dok kacau ak main games...tp x pe la..nama pon budak.. 

rupanya abah ngan mama adalah org y second last..y last tu la warden ak tu.. bila nama abah kene panggil, mama pon masuk skali jmp dr J.. ttbe tengok si warden da bangun then duduk kat kerusi depan aku ngan si eman.. bukan nye die senyum ke ape..tapi die dok cakap "main games je..kan sekola lagi.." amboi ngan mata  terbeliak die memang mengimbas betul la time kene sound dok kat apida dulu tu.. 

so aku jawab dengan berhemah sekali.." saya dah keje"..ok..muke die sangat x percaya siap wat muka confius..so aku ulang lagi sekali.."saya dah keje da..x sekola lagi.."...ok terus mata die kembali mengecil dan sepi seribu bahasa kat situ.. ak pe lagi terus sambung main games..siap cakap kat eman.."main games ni kene pakai otak..baru leh menang..." xde maksud apa2 di situ ok!..

sebenarnya apa yang die nak ek?? ok fine..bagus betul la prihatin tengok anak muda..x bagus melalai kan diri main game je..tapi pn oiii..awak tukan cikgu..please la tegur orang cara berhemah.. x leh tanya cara sopan ke.. at least nada gurau2 ke.. ok la lg.. terkejut beruk ak tengok si eman td..macam die plak y kene sound.. padahal die mmg x dpt la nak main tab ak tu..siap x caya tu cikgu...

bila balik..ak dok story moly la kat abah ngan mama.. haha..ketawa abah..x caya org ingat anak die masih bersekolah.."tu la kecik bebenau..org igt ko amik spm gaah tahun ni..".. tp ikot pendapat abah..mana leh sound orang cam tu..abah pon x caya pn tu ckp cam tu td..kan!!..

hai..pn..time ni la saya nak main game..dolu2 masa saya belajau x de la saya dok mengadap game macam ni.. mesti la bapak saya humban saya la tu jugak!.. sbb da bekerja la bapak sy x kesah sy beli tab ni..dan adek saya tu x main game tu..

so last nye x jadi g rmh echu..takut mengganggu plak..da lewat...kang kalau da dtg.makan minum cakap2..tgk tv..mesti balik lambat kang..so cancel je plan..insyallah malam esok la kite g..x sabau nak amik novel adam & hawa aku.. ari tu mak usu pinjam..since drama die da klr kat tv..ak nak baca balik la novel tu..x ingt la jln cite die camner..ari nye da ep 3..since kat klinik drJ x de beyond..so ak da ter'miss ep die ari ni..x pe astro kan slalu ulang2..


No comments: