Wednesday, April 18, 2012

Welcome Kaseh Aisyah

heppy birthday 2 u..
heppy birthday 2 u..
3 April 2012...tepat kol 1850 ptg  lahirlah seorang puteri seberat 2.8kg...anak abang aku...yeah!...tahniah balong n kak ina..KASEH AISYAH BINTI MOHD KHAIRUL AZWAN


since kami kat melaka n kak ipau aku orang semenyih..so memang tak la kami kat sisi mereka ari tu.. tapi esok tu balik sekolah terus drive g jenguk baby kaseh.. kol 6 tibe sane..dalam kol 10 mlm da kene balik sebab esok sekolah...huhu.. comei jer kan tengok baby ni.. nak-nak die nak tidor jer keje nyer..abis aku cium2 kasik die bangun..x kira sebelum balik malam tu..nak jugak suh si kaseh bukak mata.. jahat x jahat sangat la MAMA ANIS ni..heehe...

since family aku berat ngan lelaki jer..so bila kak ipau cakap die scan akan dapat baby gurl aku la orang pertama y xcted!..akhirnya ade jgk kawan gegurl... semangat giler.. esok balik skolah nk g Jusco jap..nak cari hadiah baby.. ari tu da bagi set hamper baju newborn tu.. before tu da cari baju2 comel2 untuk si kaseh.. n masa 3 hari before lahir pon da kirim kat kaseh belon earth hour kat mak die..since kaseh jarang2 balik melaka..so tiap kali jumpa kaseh mesti xcted nak bagi sumting.. alang2 ada baucer jusco RM50 ni.. before ni mmg x tau nak beli ape..so esok jugak nk p cari hadiah tok kaseh..kasik perabis baucer tu la.. rezeki ko la kaseh...

moga dengan kelahiran kaseh akan menguatkan lagi kasih sayang kami sekeluarga.. x sabau pulak nak tunggu ahli baru bulan 10 ni nanti.. turn acik pulak bawa surirumahnye.. yeah..baju raya tahun ni da makin berseri dengan warna-warni baju kurung kami2 geng gugurl boria!!...

No comments: