Wednesday, April 20, 2011

kesah MANUSIA

ad je kan manusia y ske je wat cam nih
depan kite bukan main hye.."how are you?"..senyum melebau!!..
blakang menguutuk kow2!..
time nk mintak tolong..bkn main lembut jer bicaranya.."please la..awk je plg sesuai-org muda"
blakang kite siap heboh kate kat smua org.."die tuh kne ckp baru la die wat kje tuh.."
pastu ade jer MANUSIA y ske jer cakap cam nih
hye!..ko x de keje lain ker?? dok makan gaji bute je kan..
ala..budak2 nih baru..senang jer kate x tau..
Cik Puan..saya y buat keje tuh smua..die cume wat ni je
ala..senang jer tuh..mmg sya sorang je tau wat kje tuh..awk kne blajau lg tau!
senang je kan orang2 yang bernama MANUSIA ni
time DIE susah..bukan main senang nk berjumpa ngan die..
kekanan kekiri dok nampak muke die haje..
cube time DIE senang...hamboi..bukan main liat nk bersua...
nt2..esok2 la yer..ari ni Cik Puan nk berjumpa I..
MANUSIA....MANUSIA...
perlukah FA menjadi seorang MANUSIA sebegitu demi mencapai kejayaan??
heboh nk ckp kat smua org tu pasal hasil,ini hasil..itu hasil..smua saya y buat!..huh!!
harapnya FA x termasuk dlm list MANUSIA segitew...
please la..saya memang seikhlas hati "menurut perintah"..
tp haruskah saya diburukkan selepas segala bakti y telah saya berikan kamu habis pergunakan??..

No comments: