Thursday, August 13, 2009

Pergi Tak Kembali...n Blog

lagu pergi tak kembali yg sangat ak suke mendengarkan nya..terkezut bl dengar bgte yg ustaz asri rabbani telah meninggal..ye la kan sekarang ni..nyawa kita di tangan NYA..smua yg berlaku pasti akan berlaku dan kita harus terima takdir yg telah ditentukan NYA.. sekarang ni ble tgk industri hiburan kite..makin rancak susunan kematian yg kite dengar..adakah itu satu petanda daripada NYA?? rujuk pd blog Linda Onn=Selepas seorang...seorang lagi insan yang Linda hormati pergi meninggalkan kita buat selamanya.. Allahyarham Shukri Hashim (pelakon) , Allahyarham Mikail (Michael Jackson) , Allahyarham Aniff Ghani (wartawan Media Hiburan), Allahyarham Yasmin Ahmad (pengarah) ,Allahyarham Khairil Khamis (penyanyi senior) & Allahyarham Asri Ibrahim (Rabbani) ...
DIA dah tunjuk hint tapi makin racak pulak kisahnya dengan artis2 kita yang dgn aksi2 melampau..yg baru nk masuk industri pun sama da meletop..tu belom lagi famous..ish..ntah la nak coment lebih2 pun..ak pun tahu aku bukan nyer perfect sungguh kan..iman didada pun secoet jer..sama2 la kita pikir apa yg patut untuk diri kita..kita tergolong dalam golongan yg mana.. ak suka baca blog pak nil...ayat simple n y pasti x suke merepek2..aku suke layan blog linda onn..gambar die cantik2..suke tgk blog nana..mcm fun jer die n life die..n ak suke g blog penyampai hotfm..nak2 si fara..best tgk org2 ni tulis dlm blog masing2..so inspirasi blog dieorg la aku start nak tulis blog..bagi aku satu tempat aku nak tulis apa2 yg aku nk syer..yg pasti ak masih seorang yg perahsia..bnyak lagi cerita yg ak x syer kat sini..

No comments: