Thursday, July 16, 2009

sek keb serkam...

emm..rindu ngan bebudak nie..biarpun ade yg nakal2 n x dgr ckap..tp tu yg membuatkan aku rindu ngan dieorg.. x sangka..lpas dpt experience ngajau kat s.k serkam, trus rase mcm best jer jd cikgu..nak2 time celeb hari guru..wah banyak giler dpt hadiah..n time telentime plak..wah smua cikgu sporting.. best n so fun..to be there..really miss u all.. hope smua anak murid2 kat s.k. serkam berjaya.. tok cikgu2 terima kasih sudi terima saya sbg org baru + sudi berkongsi ilmu ngan saya!! jasa korang tetap di hatiku..n biarpun slama 13 minggu jer..tp pengalaman yg ak dpt mmg melebihi segala2nya..x leh nk dapt walaupun setinggi mana dah ak bjar n dah jauh mane pun ak merantau..akhirnya di kwasan tmpt tinggal ku akhirnya menjadi destinasi aku..biarpun menjadi seorg pendidik bukan tujuan asal aku..tp ak rs sebagai permulaan biarlah ak amik segala peluang yg ad depan mata ni sbg 1 titik permulaan bg diri aku setelah tamat bergelar mahasiswa..harapannya segala ilmu yang ak bg diberkati dan sentiasa di igati setiap murid..

No comments: